اس ام اس sms جدید
تبادل لينگ خودكار
برچسب:, :: ::  نويسنده : حسين صافي

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات      بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست        بهر فرج و ظهور مه
دی صلوات

التماس دعا

اس ام اس خییییییلی زیبا

گنجشک به خدا گفت:لانه کوچکی داشتم آرامگاه خستگیم ، سرپناه  بی کسیم ، توفان توآن را ازمن گرفت.مگرکجای دنیای توراگرفته بود؟خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود، باد را گفتم لانه ات را واگون کند آنگاه تو ازکمین مار پرگشودی!!!!چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم ازتودور کردم وتو ندانسته به دشمنیم برخاستی.

اس ام اس زیبا

اگر شبی از شبهای زمستانی مسافری به امید گرمی نگاهت به تو پناه آوردتنهاش نذار،شاید در گرمترین روزای تابستان به خنکی لبخندش محتاج بشی.

اس ام اس زیبا

هر وقت از زندگی و آدماش خسته شدی، برو بالای کوه و فریاد بزن :امیدی هست؟اون موقع میشنوی هست…هست…هست.

اس ام اس زیبا

از خداوند پرسیدند که چه کار بندگان اورا بیشتر میرنجاند؟فرمود:هنگامی که بنده ام بامن صحبت میکند من طوری به حرفهایش گوش میدهم گویی جز او بنده دیگری ندارم ولی بنده ام بامن طوری سخن میگوید گویی من خدای همه ی بندگانم هستم جز او…

اس ام اس زیبا

میدونی چرا نیلوفر توی مرداب رشد میکنه و گل میده؟ چون به همه ثابت کنه که در بدترین شرایط هم میشه بهترین بود.

اس ام اس زیبا

مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا بی قرارت باشند.

تو را در عین دوری دوست دارم/ تو را با این صبوری دوست دارم/ گل نازم ، گل جاوید ایام / تو را صد سال نوری دوست دارم

,,

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هو فروش+ترفندهاي افزايش آمار و آدرس http://WWW.ya-hoo.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در كادر مخصوص تبادل لينگ هوشمند نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 22519
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1